18 Mart 2013 Pazartesi

DOĞUMGÜNÜM...


Bu gün benim doğum günümmüş,
Annem ve resmi evraklar öyle diyor...
Yukarıdaki resim de,ilk doğum günümden,
başına gelecekleri sanki, biliyormuşcasına ,objektife endişeyle kocaman kocaman bakalı 44 yıl,
üniversiteyi bitireli 23 yıl,
ilk aşkımdan ayrılalı 17 yıl,
en son körkütük sarhoş olalı 12 yıl,
Hayatımın en büyük acısını yaşayalı 4,5 yıl,
denize girmeyeli 8 ay,
son iş yerimde çalışmaya başlayalı  1 yıl 1 ay,
Ve doğalı 45 yıl olmuş…
Bu kadar geçen zaman içinde;
Güldüm,ağladım,
Eğlendim,eğlendirdim,
Sevdim,sevildim,
Darıldım,darılttım,
Düştüm,kalktım…
Yani yaşadım herkes gibi,
Yaşlandım biraz biraz,içimdeki çocuğu herkesten sakınarak…
Bugün benim doğum günümmüş,öyle diyorlar,
Umutlanmakla karamsar olmak arası,
Sevinmekle üzülmek arası,
Tuhaf hislerdeyim.
Bari bu sefer,bu yaşın bana her zamankinden daha fazla mutluluk getirmesini diliyorum,
Bu yıl benim de şapkamdan tavşan çıkarsın hayat.
Aileme teşekkür ediyorum;beni dünyaya getirdikleri için,
Tanrı'ya teşekkür ediyorum,beni bu aileye verdiği için,
böyle bir baba ile ,böyle bir anne ile büyümemi sağladığı için...

Ve sözü ''Sezen Abla'ya'' bırakıyorum,fazla söze gerek yok o zaten ne demek istediğimi tercüme ediyor:



İzleyiciler