10 Mayıs 2014 Cumartesi

ANNEM'E...






Yürekle aklın çatıştığı,sözün yalanla yarıştığı,
Gerçekle düşün karıştığı zamanlardayız artık...
Koca bir ömrün kırılganlığı üzerinde.
Yüzündeki koca tebessüm saklamaya çalışsa da hüznünü böyle olsun istemezdin aslında biliyorum.
Biliyorum hep üçümüz olalım isterdin. 
Ama sen var olana karşı çıkarak yüreğinle, en doğru sözlerinle, düşlerinde yaşamaya devam ediyorsun bizi. 
Ve ''düşlerinden vazgeçme sakın'' diyorsun bana. 
Yaşadığım her kırgınlığı ne kadar saklamak istesem de faydasız,
annesin ya yüreğinden, yüreğimden anlıyorsun...
Kendin için değil sadece benim için yaşadığın koca bir dönem var hayatında. 
Ömrünün 46 yılında izim var. 
Ömrünün 46 yılında sadece benim ömrüm var. 
Bunun için bile bir ömür vermeye değer sana.
Canımın iç köşesi annem,
Ne mutlu bana,varsın,yanımdasın,
arkadaşım,dert ortağım,yaşama amacım,başımın tacısın.
Anneler günün kutlu olsun,her günümde yanımda ol,
Seni çok seviyorum...

İzleyiciler