10 Eylül 2010 Cuma

ÖZGÜR ÇOCUK 'ÖZGÜR' 2

Yazılarımı okuyanlar Özgür ile zaten tanışıyor.
(Bilmeyip te tanımak isteyenler blogda 29 haziran tarihli yazımı okuyabilir.)
Tanışanlar ve durmadan soranlar için söylüyorum.İşin peşi bırakılmadı,sindire sindire,ince ince  işliyoruz,doğru taşları doğru yerlere yerleştirmeye uğraşıyoruz.
Bulaştın bir kere bize Özgür'üm,bu kadar deli ile ne yapacaksın bilmiyorum.
Bugün tatil resimlerini inceledim Özlem Teyze'nin yayınladığı.
Daha önce de bir kaç resmini görmüştüm ama resimleri görünce o resimlerin arasında senin de  daha net bir resmin varmı diye heyecanla takip ettim.
Bir resme geldim,iki aykırı ayak kumlara bir resim çizmiş,
Balık ile kanat karışımı bir şey,ben daha çok kanat gibi algıladım ya da öyle yakıştırdım sana.
Çünkü her yere kendi kanatlarını çizmen gerek daha da özgür olabilesin diye........
Sonra senin yakın çekilmiş bir resmine ulaştım.
Nasıl yakışıklı bir genç adam,nasıl cin bakışlar
Ve o bakışlardaki delici ateş........
O ateş hiç sönmesin Özgür'üm,yanındayız................

İzleyiciler