11 Haziran 2012 Pazartesi

SEN KOY ADIMI...



Adımı sorma,
biliyorsan söyleme,
söylediysem de duyma.
Kim olduğuma,nerede kaldığıma,
hangi yollardan geçtiğime,
nereye vardığıma bakma.
Boşver öncesinde akıp giden zamana.
Ben de sormayacağım sana;
yağmuru sevip sevmediğini,
neye sevindiğini,
neye üzüldüğünü,
sırtında kaç ''brütüs''darbesi olduğunu.
Bilmek istemiyorum senin ‘’di-li geçmişini’’.
Şu an olduğum yerden bak bana,
Olduğum yerde gör beni.
Sonra çevirip de gözlerini kendi içine,
sor yüreğinin en el değmemiş yerlerine,
Orada bir yer bul bana…
Ne bileyim,arkadaşlık de,
Dostluk de,
Aşk de,
Sevgi de,
Ya da yepyeni bir kelime yarat kimselerin bilmediği,
Bambaşka bir anlam yükle şimdiye dek yüklediklerinden farklı.
Bulunca adımı,
Sadece benim duyabileceğim şekilde fısıldayıp kulağıma,
Sen koy adımı……..

İzleyiciler