2 Şubat 2011 Çarşamba

TERCİH........

Bugün

Hergün hiç düşünmeden yaptığım ufak büyük tercihlerden birini daha yaparken,
Bu sefer duraksadım bir an,
Hayat bulma şansı tanımadan yok ettiğim diğer ihtimallere baktım,
Yaşadığım süre boyunca yapmış olduğum tercihlerle,
Farklı bir ‘BEN’ olabilme ihtimalini kaç kez yok etmiştim acaba?
Hayat denilen o yolda son sürat giderken,dönülmesi gereken kaç kavşaktan dönmedim,
Dönmemem gereken kaç kavşağa döndüm?
Yaşadığım her an bir sonraki an için başka bir seçenek sunduysa bana,
Yaşadığım hayat tercihlerimin mi vazgeçişlerimin mi eseri?
Ben tercihlerimin mi, yoksa vazgeçişlerimin mi bir eseriyim?
Bugüne kadar sahip olduğum neleri tercihlerim yüzünden yitirdim?
Vazgeçtiklerim sayesinde nelere sahip olabildim?

Olabilecekken olamamışların farkına vardım bir an.
Bir kez daha düşüncelerimin ağına düştüm.

Ağ koptu………….



(Yazımın içinde Sn.Haşim Arıkan’dan alıntı vardır)

İzleyiciler