18 Kasım 2011 Cuma

ESTETİK..........




Memnun değilim kendimden yine,
Estetik yaptırmak istiyorum,
İlk olarak aklımın bir bölümünü aldırayım diyorum,
Böyle karşımda bir erkek konuşurken gözlerimi kocaman kocaman açıp,
Hayranlıkla onu dinleyen,her şeye şaşıran, fıkır fıkır,
Ayak tırnağından saç telinin ucuna kadar işveli ve seksi bir kadın olayım,
O anlatsın ben ağzım açık dinleyeyim,her şeye hep şaşırayım,
Varsın aklım çok çalışmasın ama ben en sonunda bir erkekle mutluluğu yakalayayım….
Kişilikten bol miktarda  kırpmak lazım.
Yatayım bir ameliyat masasına,kırpsınlar beni,
Tez canlılığımı,aceleciliğimin tamamını  alsınlar mesela,
yerine rahatlık,umursamazlık iyi gider.
Haksızlığa dayanamayışımın bir bölümünü tıbbi atıklar bölümüne göndersinler,
Ondan boşalan yere duygusuzluk protezi koysunlar.
Hassasiyetimin en az 4/3’ünü almalılar,yerine ‘’hayır’’ diyebilme protezi konmalı.
Liposuction yöntemiyle ‘’ince düşünmeyi’’ ve ‘’ayrıntıya takılmayı’’ da aldırmalıyım.
Konuşma yeteneğimi ‘’laf geçirebilme’’ ile değiştirmeleri lazım.
‘’İşini fazla ciddiye alıp hayattan soyutlanma’’ kısmını tamamen silip
‘’Biraz da saman altı su yürütme’’ ile ‘’sağ gösterip sol vurma’’  plantasyonu lazım.
Nekahat devresinin sonunda duralım,duruma bakalım,
Uymaz sa biraz da ‘’ar’’ dan aldırır, yerine’’yüzsüzlük’’ koyarız,
''Dürüstlük'' ''apandisit'' gibi yük aslında,onu da aldırıp yerine''üçkağıtcılık'' enjekte ettirebilirim.
‘’Başkalarını mutlu etmek uğruna kendini mutsuz etmek kısmını’’ da  halledebilirsek
Olay tamamdır.
Sonra gelsin mutlu hayat........

İzleyiciler

Blog Arşivi