27 Haziran 2011 Pazartesi

ANLAT BANA ANNE......


Bana "belki"yi anlat anne..
Kalıplardan uzağa bakmayı, hayallerinden ırağa düşmeden akmayı..
Duvarlarla yaşamayı değil anne;onları yıkıp, yeni yerler yapmayı..
Düşlerimi değil, hayatı zapt u rapt altına almayı..
Ben biliyorum alı, moru..
Geç bunları anne,
Bana karmaşığı anlat anne, her şey karıştığında çıkan renkle yaşamayı..
Hayatın karasına, biraz deniz mavisi katabilmeyi.....
Bana sınırları anlatma anne..
En büyük sınırdır avcumun içindeki gözyaşı..
Bana gözyaşları bir gün büyük denizlere nasıl karışır ve karışmazsa bu yürek buna nasıl alışır; onu anlat..
Balık olup tutulmayı değil ağlardan kurtulabilmeyi öğret bana,
Ve anlat bana anne,bu deli kızın boynunu böyle dik tutmaya,
Mor inek olmaya devam ettikce,basına daha neler gelecek,
sen bu deli kızınla nasıl başedeceksin
Bana bunları anlat anne..............

İzleyiciler