3 Haziran 2011 Cuma

YA.......YA DA..........



Denizin kıyısında duruyorum.
Ayaklarım suyun içinde
İçimin hüznünü,söyleyemediklerimi denizle paylaşmak istiyorum.
Dalgaları seyrederken diyorum ki içimden
' şu ilerideki elli beşinci dalgaya yüzsem’
(sanki dalgalar arasından en güzeli o gibi geliyor bana)
‘’Ama sanki elli yedinci biraz daha mı köpüklü ne ?O daha mı mutlu eder beni?’’
Daha sorumu bitirmeden yer değiştirmiş oluyor elli beşinci dalga
Artık söylediğim yerde değil.
Elli beşinci değil de otuz beşinci olmuş şimdi. giderek yaklaşıyor.
Yani zaten o bu tarafa geliyor.
Gelirken de elbet bir şeyler getiriyor yanında .
Dalga yaklaşırken çok anlayamıyorum neler getirdiğini,
Çer çöp de olabilir,balık veya yosun da
veya bir midyenin içindeki değerli inci tanesi……
Şimdi önümde iki seçenek var .
Ya atlayacağım denize , dalgaları filan unutup
Ben de sarmaşıp ona,bir parça olacağım onun içinde.
Ya da kıyıda durup , bekleyeceğim. dalgaların kıyıya vurup parçalanmasını seyreyleyeceğim
O zaman da onlar birer parça olacak gözlerimin önünde.
İki türlü yaşanır hayat eğer bir şeye benzeyecekse:
Ya kendini yok edeceksin hayatın içinde
ya da hayatı yok edeceksin kendinde.

Peki sen hangi türde yaşayanlardansın?........

İzleyiciler