13 Temmuz 2011 Çarşamba

BAZEN BİR BÜYÜ BOZULUR.........



Ben de isterdim aslında bugün hafif bir yazı yazmak,
İçinden dehlizler,derinler,mesafeler geçmeyen,
Çiçekli böcekli,suya sabuna dokunmayan,sevgi kelebekleri uçuran,
Havuçlu kek tarifi de verebilirdim mesela,maksat yazmak olsun…….
Ama bazen bir büyü bozulur,
Birileri güneşi uyandırmayı unutur bazen,
Hayat bir anda üzerine ‘’Beni Yıka’’yazılmış bir araba camına döner ,
Yaşamın ritmi bozulur,
Dibi tutmuş bir tencere,akordu kaçmış bir kemana döner geçen günler…..
Tersine işleyen bir trafik gibi olur yaşam birdenbire,
‘’Ben mi ters şeride girdim yoksa her şey üstüme üstüme mi geliyor’’dersin,
Seni havalandıran mutluluk salıncağının ipleri tam da sen havadayken kopar,
Bazen bir büyü bozulur,
Yaşadıkları ve duydukları karşısında gözleri büyür insanın faltaşı gibi,
Yüreği büyür,yarası büyür, içi daralır,boğazı  daralır,
Nefes alamaz, yutkunamaz.
Bazen bir büyü bozulur…..
İçten içe aynı büyüyü tekrar yakalayabilme ihtimali için dua ederken,
ve fonda Sezen’Zaman sadece birazcık zaman’’ derken,
Koro halinde susarsın,
Ve sadece beklersin…………

İşte sırf bu yüzden bugün çiçek böcek,içi boş şeyler yazamıyorum……..

Affola………….

İzleyiciler

Blog Arşivi