14 Nisan 2010 Çarşamba

İYİ Kİ - KEŞKE = ?

Tanıyan herkesin dediği gibi pek bir sakinim bugünlerde.
Muhasebeye kapandım bir kaç gündür.........
Toplayıp çıkarıyorum içimdekileri.
''Keşke''lerim bir tarafta,''iyi ki''lerim diğer tarafta.
Gelen baharın yaşama sevinci ucundan bana da değsin diye''keşke''lerimi azaltıp,''iyi ki''lere torpil geçmeye uğraşıyorum.İstediğim sonucu elde edemeyince,başa dönüp sıfırdan başlıyorum işlemlere birer birer,sağlamalrını yaparak.
Benim hesaplamamda 4 yanlış 1 doğruyu götürmüyor,aksine yeni bir tecrübe çentiği olarak ''iyi ki'' ler hanesine yazılıyor.
Her yerde biraz olmaktan bir yerde çok olmaya ilerliyorum.
Sarıldığım bütün seraplardan sonra ağzıma dolan kumları temizliyorum itina ile.
Baharın verdiği psikoloji ile ruhumu ''keşke'lerden''iyi ki''lere döndürmeye çalışıyorum.
Çok az kaldı,başaracağım.........

İzleyiciler

Blog Arşivi