21 Mart 2010 Pazar

BEN DİYE BİR ŞEY YOK!!!!




Ben diye bir şey yok,
Siz diye de bir şey yok.
Her sabah aynaya baktığınızda arka arkaya kaç tane siz görüyorsunuz?
Duvarda asılı kaç maskeniz var günün durumuna göre içlerinden birini seçip takabileceğiniz?
Kaçınız başka insanların yanında bütün duygularını ortaya döküp en dibe kadar inebiliyor,kınanabileceğini bile bile?
Kaçınız kontrolünü kaybedip, rezilcesine içip,bütün kızgınlıklarını haykırabiliyor sizi kıranlara,dünyaya veya kaçınız sizi kıranı paramparça  kırabilecek kadar gaddar?
Kaçınız açık yaralarını başkalarına gösterebiliyor?
Kaçınız karşısnızda kendiniz kadar yaralı birini görünce korkup kaçmıyor?
Kaçınız kırılmış hayat aynanızın boşluklarını saklamadan,olduğu gibi yansıtarak yaşamını sürdürebiliyor?
Kaçınız karşısındaki içten içe sevdiği insana'seni seviyorum'diye haykırabilecek kadar veya sevmediği insanla hayatını sürdüremeyeceğinin bilincine varabilecek kadar  güçlü?
Veya kaçınız size sevdiğiniz kişi tarafından sunulan hediye süsü verilmiş ayrılıkları sineye çekip kabullenmiyor,omuzlarını dik tutmaya çalışarak çekip gitmiyor,direniyor?
Kaçınız başka hayatlar yaşamak isterken yaşadığı hayatla tatmin olabiliyor?
Peki ya ben mi?
Ben de sizlerden biriyim.
Benim de serseri ruhum bedenime hapis,yaşamı ve duyguları çok ucuzca harcayanlardanım.
Ama en azından sabah aynanın karşısında günlük durumuma uygun maskemi itina ile takarken,'ben diye bir şey yok,siz diye de bir şey yok'diye isyan edebilenlerdenim.
Çünkü.........
BEN DİYE BİR ŞEY YOK,
SİZ DİYE DE BİR ŞEY YOK!!!!!!!!!!!!!!



İzleyiciler

Blog Arşivi