8 Mart 2010 Pazartesi

İTİRAFNAME

Cinayet işleyip bununla beraber yaşayabilmeyi iyi biliyorum uzun zamandır....
Birisini hayatının tam merkezine oturtmuşken oradan alıp öldürmeyi ve kendi cinayetinle ölmeyi,bir parçam onlarla birlikte mezara giderken,hayatıma içimde ölü insanlar taşıyarak devam edebilmeye eğitimliyim.
Potansiyel bir katil,eski bir sabıkalıyım ben.
İtiraf ediyorum,hayatımı korumak adına geçmişimi veya olabilecek geleceğimi öldürmüş bir katilim.
Mükemmel cinayetler işleyip kendim dışında  hiç bir yetkili merci tarafından yakalanıp cezalandırılmadan yaşamanın keyfini çıkarıyorum.
Dün gece de toplu bir katliamdaydım yine.
Nefsi müdafa değil,taammüden di bu sefer.
Bilerek,isteyerek,hür irademle işledim cinayetleri.
Başlayamamış bir başlangıç,birden fazla hayal,birden fazla iyi niyet ve geçen cinayet teşebbüsümden yaralı kurtulmuş,yoğun bakımdaki bir yaşam sevincini katlettim.
Daha önce hiç bu kadar büyük bir katliama imza atmamıştım.
Acele ile olay mahallini terkettim sonra,soğuk kış akşamında kendimi sokaklara attım.Hayatımda iyi olan ne varsa orada bıraktım kendimle beraber kan revan içinde.
İçimde büyün katillerin yaptığı gibi olay mahalline geri döneceğimi bilmenin huzursuzluğuyla.
Pişman değilim.....

İzleyiciler

Blog Arşivi