18 Mart 2010 Perşembe

DOĞUMGÜNÜ

Bu gün benim doğumgünümmüş.
Resmi kayıtlar öyle söylüyor.Ben günü hatırlayamayacak kadar küçüktüm o zaman.
Bu dünyadaki 42 yılımı tamamlayıp 43.yıla adımımı attım.
Adımımı attığım yerden yürüyüp devam etmekle,(her ne kadar mevcut durumdan çok memnun olmasam da)bulunduğum yerde kalmak arasında kararsızım.
İyi niyetle gönderilen doğumgünü tebriklerinin içine yerleştirilmiş teselli amaçlı sözler var artık'Her yaşın ayrı güzelliği vardır gibi......'Demekki durum o kadar vahim artık.
Geçmiş 42 yılımı gözden geçirdiğimde vasatın altında mutlu,orta metrajlı bir film görüyorum.43.yıla geçip geçmeme kararsızlığım da bundan.İnsanların çaba sarfetmeden kolayca sahip olabileceği sıradan şeylere ulaşamazken,dışarıdan bakınca çaba sarfederek ulaşılabilecek bir çok şeye sahibim ama yine de çaba sarfetmeden kolayca sahip olunabilecek sıradan şeylere özeniyorum içten içe.Sıradan hayatlara gıpta ediyorum.
Yeni yaşımda  yeni nelere sahip olacağımı neleri kaybedebileceğimi bilmiyorum ve korkuyorum.
Ben en iyisi bir ayağım yeni yaşta,bilinmeyen macerada ,vücudumun gerisi eski yaşta emniyette bekleyeyim burada biraz daha dudaklarımda bir şarkıyla .........
'Kimseye etmem şikayet,ağlarım ben halime
Titrerim mücrim gibi baktıkca istikbalime'

İzleyiciler

Blog Arşivi