25 Mart 2010 Perşembe

PUZZLE

Hayatıma o veya bu şekilde giren bütün insanlara,kendi parçalarımdan oluşan armağanlar verdim süslü hediye paketleri içinde,daha çok sevilebilme,daha fazla onay görebilme adına.
Giden herkes bir parçamı da yanında götürdü giderken,kendi kimsesizliklerini,yalnızlıklarını bende terkedip.
En büyük parçalarım en çok sevdiklerimle gitti.
Yüzümü bahar güneşine dönüp ezber bozuyorum bugün.
Biliyorum ki temize çekmezsem şimdi kendimi,bu hayat beni yutacak.
Bende kalan mesut acıları,ayrılıkları,ihanetleri,kimsesizlikleri ve iyileştirdiğim yaraları iade ediyorum sahiplerine.Tanımaya çalışırken benden koparılan bütün kişiliklerin sahiplerini affediyorum.Bana miras bırakılan duygu hasarları için kimseden tazminat istemiyorum.
Ve dağıttığım onca insandan en büyüğünden en küçüğüne bütün parçalarımı geri çağırıyorum kendimle bütünleşip artık üşümemek adına.
Hayat eğilip benim de alnımdan öpebilsin diye.

İzleyiciler

Blog Arşivi