26 Mart 2010 Cuma

DOSTUM'A

Gecenin son çeyreğinde,tam taksiye binerken durdum,sana baktım bir an.O bir anda veda ettiğim gece geçti gözlerimden.
Gittiğim yerden sana getirdiğim minicik hediyeler,onları büyük bir coşkuyla kabul etmen,pahada en hafif manada en anlamlı olanı için adeta sevinçten çılgına dönüp bana sarılman,bu hediyeyi nasıl kullanacağın ile ilgili planların,kahkahalarla izlediğimiz harika film,birbirimize anlattığımız anlatılması en acıtıcı konular,bizi bir daha birbirimizin suratına bakamama derecesine getiren ilk kavgamız, pes edip barışmamız  ve birbirimizin hayatında hep olabilmek adına geleceğimiz için verdiğimiz karar geçti gözlerimden.
Bu kısa an içinde gözlerimden geçen bu anılar,aşağıya inip kalbimden geçti sonra.
Sen geçtin kalbimden.
Kalbime önce saplanıp sonra sırtımdan çıkıp giden bir kurşun gibi....
Önce yanmuştı içip,o anda  dondu birden.
Daha önce de yaşadığım böylesi anlardan sadece en sonuncusuydu.
Önce zamanın dışına çıkıp sonra hayatın içine geri  dönmüştüm yine.
Önce yaşayıp sonra ölmek gibi....
Önce ölüp sonra dirilmek gibi....
Güle güle potansiyel sevgilim,
Hoşgeldin sevgili dostum.............

İzleyiciler

Blog Arşivi